Σεμινάριο της Δευτέρας

Το Σεμινάριο της Δευτέρας επιστρέφει! Δείτε το πρόγραμμα της περιόδου 2025-6. Το σεμινάριο του Εργαστηρίου Μελέτης της Δημοκρατίας (Ε.ΜΕ.ΔΗ.) πραγματοποιείται την πρώτη εργάσιμη Δευτέρα κάθε

Το Εργαστήριο Μελέτης της Δημοκρατίας του Τμήματος Πολιτικών Επιστημών (ΑΠΘ) ανακοινώνει το πρόγραμμα των σεμιναρίων ολόκληρης της περιόδου 2024-5. «ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ» (ΠΡΩΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΘΕ